BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 2, 2010

Saat calculus meninggalkan ku, statistics muncul menemaniku...

Holaa...
selamat pagi ye sume..!!
arap sume dh siap2 mndi..

(..kpd yatt n awin : tlglaaa bngon yooo..!!g mnd skli..!!dh pkol bpo daaa ni ank oi..!!hihihihi..)

alhamdullillah...smlm dh settle 3 paper..CTU,BEL n PRECALCULUS..!!
hm..sebut pasal preclculus ni..aku siap wat statement lg kt facebook..calculus3..!!hukhukhuk..!!

mood aku skunk :
"WAAAAAAAA....!!!!!giler lak ai..!!!sodey botol den..soalan yg den expect kuar,xkuar lngsong korng thu.!!tang proven uh,lg laa aku xdpt buat..!!korng nk thu soalan dia cm ne..??jap2..aku tnjuk yoooo.."

2tanx/ 1 + tan2x (..yg 2 ni square aw..!!aku xthu nk wat square kocik..) = 2sinxcosx

"haaa..nila soalan dio..korng thu..meraban aku crik jawapan..mmg pnjg botol laa jawapan aku..abis laa stu paper uh..last2,xjmpo..!!naik gilo den..!!bilo aku tgk yatt pnye jln kojo,maakkk oiii.!!!sikit jooo jalan dio..!!aduh..!!hilang markah aku..!!bolom tgk yg len plk..aduh..!!cm noo nk dpat a ni..?? A- pon xthu dpt k x..!!ya Allah..xtnteram hidop den haa...!!" :(

after ni,ari sbtu..giliran statistisc plk..hm..hope soaln die aku dpt buat.!!n tok dak2 geng2 qs..all the best aku ucpkan yoo...same2laa kito berjuang abis2an tok final ni..!!

[..xthu nk tulis po dah..!!teringat kekasih lame..!!ohhh...clculusku..!!sob3..:( ]

0 comments: