BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 14, 2010

Antare kau atau die..??

salam...holaaa sume..hm..cm biase..exam pon dh abeh..kwn pon x jumpe..so,my next hobby..heheheh..jeng4...

membebel + mencarot + mereka = writing blog..!!!hohohoh..mery krimas..!!!

hm..tajok blog aku ari ni xdelaa kontroversi sgt..tp, let me share about my sweet experience..hahhaha...sweet rr sgt..!!tp, sape yg dh tahu kesah silam aku wktu zaman ketidakmatangan ataupon dikenali sbg zaman hingus o a.k.a zaman skolaaa...hihihi..shiihhhhh...tp,xdelaaa sumenye botol3..adelaa sikit2 cite aku tokok tmbah bg menarikkn lg cito ni.. (..waahh..!!bole wat story ni..) ;)

waktu zaman skol dlu..aku ni xdelaaa popular sgt..yelaa...smapi ade ckgu kecek aku ni 'godik'..!!waaa...sodey3..tp, xpelaa..mmg tol pon...n then,wktu nk spm sptutnye knelaa byk wat bek3 kn..tp, tang aku..ya ampun..ish3..terok3..bg aku dlu, cple ni mcm maenan aje..bak kate stacy . "cntaku bknnya jenis pakai buang" but,to me..errr...no good tok ksihatan aw..kihkih...xdinafikan aku mmg mayak e2 punye kwn laki laaa.. (..mcm aku sorng jee ade kwn laki..) spe yg pnh sin nun nun haa (cple) dgn aku, hm..mmg byk mkn ati laaa..smpai ex-cple aku yg dlu, beralih arah rr sbb 'frust'..aduh..!!im sory... :(

smpai skunk aku memegang slogan ni...

"single make simple..couple make trouble"

aku xthulaa smpai biler aku nk pgg slogan ni..cewah..!!tp kn, series..aku mmg fobia giler nk sin nun nun haa uh..xthulaa knpe.. (..jgn aku beralih arah suke kt same spesis sudah leee..) actually smpai skunk aku still arapkn si 'dia'..hisshh..!!xthulaaa ape yg special sgt kt die uh..n then,ex-cple aku yg sorng ni..klau sms, mst jeee..isshhhh...mmg romntik laaa..tp kn, biler dgn si 'dia' ni wlupon mggunkn diri "aku kau"...cm sweet aw...musykil botol aku memikirknnye..!!kdg2 uh, die pnggl aku 'syg'..!!ya Allah..!!gugur jntong mak cik naa..!!!hihihihi...sy suke..sy suke...

tp, biler pkr2 blik..aku nk cm syok sndiri tol..!!yelaaa..bru pnggl 'syg'..dh jakon cm itik lari2 smbil tnjuk peace...err..n si ex-cple aku yg sorng ni..gomar plk wat aku cair..

'syg..!!Mizz u larh..!!'
'i alwayz love u...'
'take care syg..!!nnt skit, i gk yg kne jage..'

uuuuuu...!!power3...!!penah someday uh..die meluahkn prasaan die kt aku..aduh..!!time uh plk, aku ingt die men3..aku pon golak laa kuat3..!!pedulik ape aku..len kali ckplaa awla2 series..xdelaa aku golak cm org gilo..hm..

now,aku xthu yg mane stu harus ku pilih..!!cewah..!!berlagak giler..xdelaa..just joke..!!but, klau diberi plhn, aku mmg nk dgn si 'dia' uh..yelaa..sin nun nun haa pon xsmpai bpe bulan..daaa clash..hmm..kn best klau aku dgn si 'dia' uh sin nun nun haa smpai skunk..klau ikotkn, 17 dec ni dh setahon aku dgn si 'dia' uh..aku dhlaa xpenah nk maintain relationship smpai setahon..hm..pe2pn hope si 'dia' uh apy sllu..xkesah laa dgn sapo2 pon..yg ptng, jgn lose (..loss k lose..??keliru..) cnctct dgn aku sdhlaaa...cian kt aku..dhlaa xdpt 'dia'..hahahhah..eeee...yuks..!!goli den..wahaahahahah..!!

0 comments: