BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 18, 2010

No title

Salam sume...halooo3...

alhamdullillah..ari ni sume umt islam mnymbut ari raye aidiladha..takbir plk lg sehari dpek kito dogar..so,disini sy bernama fieza joe dari kota lundun ingin mengucapkan salam perantauan n "selamat ari raye aidiladha" kpd suamiku tercinta, omak n bapak den, adik bradik den, sanak sedare, kwn2 seperjuangan, guru2 n persyarah uitm di hatiku serta sapo2 jolaa yg mengenali den...maf zhir n batin..doakn den sentiaso berjaye dunia n akhirat..!!cewah..hohohoho...

ari ni aku ade 2 story..sorylaa klau bosan..kihkih.. ;)

(...sToRy 1..)

hm..tp kn, raye aidiladha thon ni merupkn raye yg plg sodey rr bg den..yelaa..nenek den bru je msok hospital dek kerna jatuh kt beranda dpn umh den..waaa..!!sodey den tol..doakn wan den sihat sntiase n slmat dr operation yek...amin..!!lps uh, family den xdpat plk rase daging korban..ishhh..!!aku xkesah laaa xdpt..yg aku heran sgt2..aidiladha means "pengorbanan"..

"...saat berderai titisan air mata Nabi Ibrahim...melihat keteguhan iman anaknya Nabi Ismail...dikala itulah bermulanya sejarah agung erti pengorbanan..."

tp, mksud "pengorbanan" skunk ni dh laen..sumenye nk jd 'kodokut'...padehal 2 just DAGING je..huh..aku bknnye nk mengutuk o nk mengaibkn sesiape pon..just want to share story mory..termasok thun ni dh 2 kali family aku xdpt daging korban kt tmn umh aku..aku heran..yelaa..mmg xdinafikn laa yg family aku ni jarang g surau tmn aku uh..tp, org yg xpenah g surau uh dpat gk dging korban..tup3 bila nk bg no giliran kt jiran umh sbolah aku..tang umh aku jee xde..huh..!!po masalhnye uh..??aku mmg dh "aim" ade someone uh..kira dh berumur rr..tp, maleh rr nk tuduh2 ari rye cm ni..aku xthu rr apo mslh dio..??hmm..whatever rrr..yg ponting, RAYOOOOOOOOOOOOOO..!!!

(...StoRy 2...)

ari ni gak aku mmg bengang giler rr dgn sorang mamat ni..ishh..dhlaa sem depan gk kne tgk muko BAJET HENSEM die uh..ishhh..!!wtf..!!senang3 jee nk kate aku ******..eee...ko sape nk ckp aku cm uh..???klau aku ******, aku xdelaa msok uitm shial..!!huh..!!mmg pntang giler aku klau org pnggl aku ******..!!sape yg pnggl aku cm uh, mmg kne rr..!!die ingt, die uh hnsem sgt smpai aku terhegeh2 sgt kt die..!!eee...tlg rrr..jgn nk bajet hot rr dpn aku..!!mmg pdn muko ko rr kne men..!!huh..emo tol aku ari ni..sume bnde carot, sumenye kuar..!!!pdn muko mamat uh..last2, die mnx maaf..!!hm..2laa akibatnye kalu mulut celupar naa..!!beb..!!klau nk ckp uh, pandai2 rr bebekas ckit..!!huh..!! ****..!!!




0 comments: