BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 14, 2010

Part 1 abes..

salam...ari ni merupakan ari last tok aku sbg student part 1 di uitm..huh...kojap joo maso berlaluu..pe2pon den nk kabak kt korng sume psl satu bondo ni..!!

"PAPER GEOMETRY SUSAH..!!!!"

huh...fed up2..!!hnye Allah jelaa yg thu perasaan aku time uh..!!ya Allah..!!aku mhon ssgt..jgnlaa bg aku repeat geometry..!!kalau x...hm..mmg pecah record rr sbjek geometry yg sng uh, ade org repeat..!!hmm..smpang malaikat 44..!! :(

dhlaa paper geometry ssah..!!ingatkn blik cuti sem ni buleh rrr gumbira..!!tp..errr...!!aduh..!!mmg xtng rr aku smpai result sem 1 kuar nnt..!!ya Allah..!!mnx2laa sume lulus..xdpt pointer 3 above pon xpelaa..yg pntng, sumenye lulus..!!

so,bg menenangkn prasaan aku yg bercerarok + frust menonggeng + blurr = rsau paper geometry n bel , marilaa join aku men game kete..hahhahaha

*korng, doakan aku lulus sume yek..!!hanye doa saje yg mmpu menyelamatkn aku skunk ni..amin!!

0 comments: